Jump to content

Highest Reputation Content


#219881 Όλα Όσο Πρέπει Να Ξέρεις Για Την Formula 1

Posted by αudis3power on 06 July 2011 - 11:18

Το ότι ένα τιμόνι της Formula 1 κοστίζει περίπου όσο ένα μεσαίο αυτοκίνητο ήταν κάτι που το ήξερες. Ήξερες όμως ότι ένα μονοθέσιο καταναλώνει 1 γαλόνι ανά 3.1 μίλια; Ότι ο κάθε πιλότος χάνει περίπου γύρω στα 2 κιλά ανά αγώνα; Ότι τα 0-100 χλμ/ώρα ένα μονοθέσιο τα κάνει σε περίπου 1.7 δευτερόλεπτα ενώ είναι ικανό να πιάσει τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 414 χλμ/ώρα. Το εντυπωσιακό είναι ότι η ενέργεια που απαιτείται για να φρενάρει ένα μονοθέσιο από τα 315 χλμ/ώρα στα 185 χλμ/ώρα, ισοδυναμεί με το να πετάξεις έναν ελέφαντα 10 μέτρα στον αέρα. Αυτές και άλλες πολλές λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στην εικόνα στη συνέχεια. (Αποθήκευσε την στο PC σου, και κάντην μεγέθυνση για να την διαβάσεις καλύτερα).



Posted Image

πηγή: www.autoblog.gr
  • 6


#281667 Radio & Revo Controller

Posted by Damien on 07 February 2017 - 10:45

Καλημέρα σε όλους,

 

Καθώς πρόσφατα αντικατέστησα το πολυαγαπημένο μου ΤΤ (ευτυχώς με κάτι άλλο της ίδιας εταιρείας) πουλάω τα παρακάτω πράγματα:

 

Audi Radio Concert (TT 8J) : 60EUR

Revo Controller : 90EUR

 

Με την ευκαιρία θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για την πολύτιμη βοήθεια και τις συμβουλές σας σε οτιδήποτε και αν χρειάστηκα αυτά τα χρόνια. Keep up the good work!

 

Ευχαριστώ,

 

Δαμιανός

 

 

IMG_5850_zpsfhngvuz3.jpeg

 

IMG_5851_zps7fuiouji.jpeg

 

IMG_5852_zpsw7isnkgn.jpeg


  • 2


#275135 Πραγματα για tfsi

Posted by Dimitris M on 20 October 2015 - 23:45

Εγω θα έλεγα οτι υπάρχει και παρα-υπάρχει λόγος. Γιατι θα πρέπει να κρυβουμε αυτούς που δεν ειναι σοβαροί και μας βαζουν σε ταλαιπωρεία και εξοδα? Αυτος ειναι και ο λόγος ύπαρξης ενος φορουμ και  όσοι δεν το σέβονται δεν ανηκουν σε αυτό.


  • 2


#272572 Κάθισμα οδηγου s3 8P

Posted by miss S3 on 20 May 2015 - 16:08

Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος εδώ μέσα που απλά διαβάζει και ενημερώνεται και ίσως να μην γράψει και ποτέ......
Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει από την στιγμή που δεν ενοχλεί και δεν πάει ενάντια στους κανονισμούς του forum. :wink:


  • 2


#259272 Προσοχή στις αγγελίες-πληρωμές

Posted by varaderum on 17 January 2014 - 19:14

Ηδη με αυτά που ειπώθηκαν, με καλύψατε πλήρως.

..ντροπή (..σιγά και μην έχουν τα "γαϊδούρια") και αίσχος. Κάποιοι γεννήθηκαν "λάθος φύλο" και τα παντελόνια τους είναι "άδεια".
  • 2


#250137 Drag Day Πολυκαστρο 15-16 Ιουνίου!!

Posted by Andreas S3 on 18 June 2013 - 0:45

Ευχαριστω πολυ Κώστα - Κωνσταντίνε - Τάσο - Θάνο - Costas s3 και Κυριακο!
Ελπίζω να μην ξέχασα κανέναν..

Θάνο άρα καταλαβαίνεις πως ενιωσα...
Δεν πειράζει !! Οπως είπατε πολυ σωστά όλοι σας.. κοιτάμε την δουλεια μας και να περνάμε καλα : ) τέλος!

Κυριακο αυτή που είχα φορέσει ήταν του Μιχάλη ο οποίος μου την έδωσε για τον αγώνα . Το είχα αναφέρει και τότε

Τωρα πλέον που η μαμα είναι στα τελευταία της ... Είναι μονόδρομος και ήδη άρχισα να ψάχνω την "καλύτερη " λύση

Ε... Μόνο αυτο έμεινε να αλλάξω στο αμάξι ! Χεχεχε

Και εδω πριν το 11.72 του Στάθη



  • 2


#248303 DRAG BATTLE I AUTO-MOTO 11-12 Μαϊου 2013 @ ΘΗΒΑ

Posted by Kyriakos S3 on 12 May 2013 - 20:10

Μπραβο στα παιδια για τη συμμετοχη!

Σπυρο στα ειπα και απο κοντα,το αμαξι σου εκτος απο πολυ γρηγορο ειναι και πολυ ομορφο!Πραγματικα απ τα καλυτερα 8L που εχω δει!!

Μπραβο στον Βασιλη με το ΤΤ,εκανε πολυ καλο χρονο 11.6 νομιζω  και σιγουρα μπορει και καποια δεκατα κατω...πολυ δυναμη και πολυ ωραιος ηχος.

Μπραβο και στον Θανο που αν δεν κανω λαθος εκανε 11.9 το καλυτερο.πολυ καλος χρονος για κ04,εχει ανεβει πολυ ο πηχης...

 

Alex πλυνε λιγο το εργαλειο ρε,θ αλλαξουν χρωμα οι ζαντες :biggrin:  :biggrin: (ειχα παρκαρει λιγο πιο διπλα και το ειδα)


  • 2


#248291 DRAG BATTLE I AUTO-MOTO 11-12 Μαϊου 2013 @ ΘΗΒΑ

Posted by Alex on 12 May 2013 - 15:43

Μαλλον τα χαλασε η βροχη σημερα τα πραγματα.... :wacko:

 

Κυριολεκτικα φυγαμε σαν τα ποντικια!

 

Να στεγνωσω και τα ξανα λεμε  :wallbash:  :ph34r:


  • 2


#238737 Τετρακοσάρι V

Posted by BabisTT on 15 September 2012 - 21:05

Πολύ βροχή σήμερα στις Σέρρες.
Ανα διαστήματα που σταματούσε η βροχή γόινονταν κάποια περάσματα.
Η διοργανωτές πάντως ήταν για τον π****ο!
Αντί να αναβάλλουν τον αγώνα αφού όλα τα προγνωστικά έδειχναν για καταρρακτώδη βροχή το Σ/Κ ,τον συνεχίσαν κανονικά προφανώς για να μην γυρίσουν πίσω τα λεφτά στους συμμετέχοντες οι οποίοι ήταν πάρα πολλοί.
Μάλλον δεν λυπήθηκαν αυτούς που διένυσαν τόσα Km με μεγάλα έξοδα φυσικά.
Εμείς πάντως περάσαμε μια χαρά αφού δεν είδαμε και πολλά πατήματα αλλά το ρίξαμε στα κοψίδια και τις μπύρες! :yes:
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image
Posted Image
  • 2


#280289 ζητειται tt ή s3 πρωτης γενιας

Posted by sosat on 08 October 2016 - 13:32

Ααααα.....
Το γνωστό πορτοκάλι......

  • 1


#270174 Ζητειται audi s3 ανταλλαγη με punto gt

Posted by remwin2 on 02 February 2015 - 23:47

Σε ευχαριστω φιλε..Αν εχεις κατι υποψην σου.Παντως συνεχιζω να εχω μια παραπανω προτιμηση σε s3.Το παιδι που μου ελεγες με τοΤΤ το δινει ακομα?

 

Δεν ενδιαφερεται για ανταλλαγη δυστυχως.


  • 1


#250102 Drag Day Πολυκαστρο 15-16 Ιουνίου!!

Posted by Kyriakos S3 on 17 June 2013 - 12:36

Μπραβο ρε παιδες!!!Συγχαρητηρια και στους δυο σας γιατι ετσι κι αλλιως οι χρονοι σας ειναι καταπληκτικοι!

Οπως ειπωθηκε και πιο πανω,εγω σας χαιρομαι γιατι πηγαινετε με παρε'ι'στικη διαθεση και ξερετε να περνατε καλα

Οσο για τα υπολοιπα Αντρικο,μην ασχολεισαι....εσυ ξερεις τι κανει το αμαξι σου,σε ευχαριστει και αυτο μετραει...Κακοπροαιρετοι και απιστοι θωμαδες παντα θα υπαρχουν.

Ετσι απο περιεργεια,γιατι την εβγαλες την KW?


  • 1


#249694 drag day chios 29-30 ιουνιου 2013

Posted by giannhsxios33 on 08 June 2013 - 20:55

καλησπερα σημερα ανακoiνωθηκε η ημερομηνια του drag day-drift που θα γινει στην χιο 29-30 ιουνιου 2013.θα γινει σε στρατιωτικο αεροδρομιο οποιος πιστος προσελθει....για περισσοτερα πμ ...

 

 

 

 

 

 

 

 

btIzldD.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

v7Ydytm.jpg

 

 

 

φιλικα γιαννης χιος


  • 1


#248325 DRAG BATTLE I AUTO-MOTO 11-12 Μαϊου 2013 @ ΘΗΒΑ

Posted by Taglo on 13 May 2013 - 12:57

Πρώτη εμπειρία και για εμένα στην Θήβα... Πάρα πολύ ωραία, περάσαμε τέλεια.. Από τα περάσματά μας, μέχρι τα παϊδάκια...

Εγώ κατέβηκα ψιλοερασιτεχνικά καθώς προερχόμουν από 3ήμερο Πάσχα και λόγο βενζίνης επαρχίας είχα το προηγούμενο βράδυ 9 μοίρες επιστροφές σε όλους του κυλίνδρους !!! Το αμάξι το είχα ξυλώσει τελείως αλλά έτρεξα με καθημερινά λάστιχα. Εκεί την πάτησα κιόλας γιατί σπίνιαρα πάρα πολύ....

Από χρόνους το καλύτερο ήταν 11,9 με 12,1 (και το πρώτο παρθενικό μου πέρασμα με 12,3 όπου από 3τη άλλαξα 2 φορές και έβαλα 5τη) :wallbash:

Το 11,9 το έκανα με 1,9 18μετρο και 191 χλμ έξοδο.

Είχα θέμα με την πρόσφυση. Τα pirelli δεν δούλευαν καθόλου καλά με τις κόλλες. Σπίναρα πάρα πολύ και ξεκίναγα με το πλάι... Το καλύτερο πέρασμα το έκανα με σχεδόν μηχανική πίεση (1.2 bar) για να γλυτώσω το σπινάρισμα....

 

Σαν εμπειρία πάντως ήταν γαμάτα...

Ευχαριστώ τον μηχανικό μου Παναγιώτη Ασημάκη, και τον Κρίτωνα (etuners), καθώς και τον Φάνη που μου δάνεισε ένα πολύ ελαφρύ Recaro... :wub:

 

20130513105625.jpg

20130513105736.jpg


  • 1


#248289 DRAG BATTLE I AUTO-MOTO 11-12 Μαϊου 2013 @ ΘΗΒΑ

Posted by remwin2 on 12 May 2013 - 13:29

Μαλλον τα χαλασε η βροχη σημερα τα πραγματα.... :wacko:


  • 1


#239959 Master "Iαβέρης" - Groupa Junior

Posted by Dimitris M on 16 October 2012 - 10:47

Αντε και στη φορμουλα 1!!
  • 1


#236931 Aγωνας Dragster Τυμπακι 23-24/6/12

Posted by Spiros4nos on 25 June 2012 - 12:33

Λιγο πανω απο το χιλιαρικο ειναι σε αλογα.
Το αμαξι δεν εσπασε ΠΟΤΕ (το μοτερ) απλα ειχε θεμα με το σασμαν με τριτη και κυριως τεταρτη σχεση γι'αυτο και εμεινε λιγο καιρο στην αφανια.
Δεν περισσευουν παντα τα λεφτα σε ολους για να ειναι ενα αμαξι παντα μαχιμο και μιας και η αγορα dog σασμαν σαν αυτο που ειχε βαλει στο ματι ο Τακης ηταν εξαιρετικα ακριβη και ετσι αναγκαστηκε να ''χαλαρωσει'' λιγο.
Εφτιαξε λοιπον γραναζια 3ης και 4ης ταχυτητας ικανα να αντεξουν την κτηνωδη δυναμη του μοτερ και μεχρι στιγμης τουλαχιστον δειχνουν οτι αντεχουν και με το παραπανω.
Συγχαρητηρια λοιπον στον Τακη που εφτιαξε ενα αυτοκινητο με μεγαλο μεν αλλα ΟΧΙ απεριοριστο budget oπως πολυ νομιζουν και ειναι κοντα στο παγκοσμιο ρεκορ street legal ντυμενων αυτοκινητων και για πρωτοεμφανιζομενο αυτοκινητο εκανε συνεχομενα σταθερα περασματα και καθε φορα να κατεβαζει το χρονο του φτανοντας στο απιστευτο [email protected]...!!!
Kαι ολα αυτα χωρις φαμφαρες και π@π@ρολογιες...
  • 1


#212905 Το Wrc Στην Ερτ Για Τα Επόμενα 3 Χρόνια

Posted by remwin2 on 26 March 2011 - 19:58

Βαρετη η F1??? Εμενα ποτε δε με εκανε να βαρεθω τοσα χρονια που την παρακολουθω. Ειδικα το 2009 και το 2010 ηταν δυο ακρως ενδιαφερουσες χρονιες.



Aλλο να εχει suspens για το ποιος θα ειναι τελικα ο νικητης στο πρωταθλημα και αλλο να μην εχει ουτε μια προσπεραση σε 50 γυρους πιστας,Το να περιμενω να γινει λαθος στα pits και να εχει καποιος μηχανικο προβλημα για να τον προσπερασει ο αλλος,για εμενα δεν ειναι θεαμα.Ειναι επαναληψη του ιδιου εργου με αλλους πρωταγωνιστες αναλογα με το πως θα στηθουν τα μονοθεσια και το αν τα βολευει η πιστα.Αν δεις λιγο motogp θα καταλαβεις τι εννοω απο θεμα βαρεμαρας,αναδεικνυονται σιγουρα οι οδηγικες ικανοτητες με τους τελευταιους γυρους να παιρνουν φωτια στις προσπερασεις και τα λαθη και λιγα μετρα πριν πεσει η καρο σημαια να μην ξερεις τι θα γινει στην ευθεια και ποιος θα τερματισει 1ος.
  • 1


#203374 F1 2011 preview

Posted by Nikos_TT on 16 December 2010 - 19:27

Posted Image

Η FIA έδωσε στη δημοσιότητα τους νέους κανονισμούς για το 2011. Στους κανονισμούς αυτούς βλέπουμε να υπάρχουν αλλαγές σχετικά με την αυστηρότητα των ποινών, έχουμε τη κινούμενη πίσω πτέρυγα, επαναφορά του 107%, και άλλα πολλά που μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά παρακάτω.

Κινούμενη πίσω πτέρυγα

Ο οδηγός θα έχει την ευκαιρία να επέμβει ηλεκτρονικά μόνο όταν το αυτοκίνητό του είναι λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο πίσω από το προπορευόμενο. Στη συνέχεια η πτέρυγα θα επανέρχεται στην αρχική της θέση μόλις ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του φρένου. Φυσικά όλο αυτό γίνεται για να αυξηθούν τα προσπεράσματα.

Για τις κατατακτήριες και για τα ελεύθερα δοκιμαστικά η πίσω πτέρυγα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανά πάσα στιγμή από τον οδηγό. Στον αγώνα όμως, ο οδηγός δεν μπορεί να κάνει χρήση του κανονισμού, αν δεν έχουν ολοκληρωθεί οι 2 πρώτοι γύροι του αγώνα. Αυτό γίνεται για να μην υπάρχει αδικία, αφού στους 2 πρώτους γύρους τα μονοθέσια είναι σε μικρές αποστάσεις μεταξύ τους.

K.E.R.S, F-Duct, διαχύτες και… συρματόσχοινα

Το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας επιστρέφει. Ωστόσο η χρήση του δεν είναι υποχρεωτική. Το ελάχιστο βάρος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί από τα 620 στα 640 κιλά. Σκοπός αυτού το μέτρου είναι να υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία στην κατανομή του βάρους για τις ομάδες που χρησιμοποιούν τον εν λόγω σύστημα.

Το F-Duct και οι διαχύτες πολλαπλών επιπέδων, ως γνωστόν θα απαγορευθούν.

Επίσης, από το 2011 ο κάθε τροχός θα δένεται με 2 και όχι με 1 συρματόσχοινο, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος να φύγει από το μονοθέσιο και να προκληθεί κάποιο επιπλέον ατύχημα.

Κιβώτια ταχυτήτων

Για το 2011, το κάθε κιβώτιο θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για 5 συνεχόμενους αγώνες, αντί για 4 που ήταν το 2010. Όμως ο οδηγός θα έχει και κάποιο bonus. Την πρώτη φορά που θα χρειαστεί να αλλάξει κιβώτιο μη προγραμματισμένα, δεν θα λάβει κάποια ποινή. Εκτός αν αυτό συμβεί στον τελευταίο αγώνα.

Αγωνιστική συμπεριφορά οδηγών

Ένας οδηγός δεν μπορεί να αλλάξει τη γραμμή του πάνω από μία φορά για την υπεράσπιση της θέσης του. Επίσης, δεν μπορεί να “ωθήσει” έναν άλλον οδηγό εκτός πίστας. Με τον όρο εντός πίστας εννοούμε τον χώρο που βρίσκεται ανάμεσα στις 2 άσπρες γραμμές. Τα kerb θεωρούνται εκτός πίστας. Ένα μονοθέσιο θα λέμε ότι πατάει εντός πίστας μόνο όταν κάποιος τροχός βρίσκεται εντός των λευκών γραμμών. Διαφορετικά θα είναι εκτός. Αν ένα αυτοκίνητο βγει εκτός πίστας, μπορεί να επανέλθει μόνο όταν αυτό γίνει με ασφάλεια και χωρίς να κερδίσει πλεονέκτημα.

Pit lane

Το pit lane θα χωρίζεται σε 2 λωρίδες. Την εξωτερική και την εσωτερική. Η εσωτερική θα είναι αυτή που βρίσκεται από την πλευρά των γκαράζ των ομάδων και η εξωτερική από την πλευρά του pit wall. Όταν τα αυτοκίνητα θα περιμένουν για να βγουν στην πίστα, θα πρέπει να περιμένουν στην εξωτερική λωρίδα, η οποία ονομάζετε και “γρήγορη” και το πλάτος της δεν θα μπορεί να υπερβαίνει τα 3,5 μέτρα.

107%

Στο Q1 των κατατακτήριων δοκιμών όσοι οδηγοί έχουν κάνει χρόνο ανώτερο του 107% του ταχύτερου γύρου, δεν θα έχουν το δικαίωμα συμμετοχής στον αγώνα. Ωστόσο, οι αγωνοδίκες θα μπορούν να κάνουν κάποιες εξαιρέσεις και να επιτρέπουν στους οδηγούς να συμμετάσχουν στο αγώνα. Αν αυτό γίνει για περισσότερους από έναν οδηγούς, η θέση τους στο grid, για την εκκίνηση του αγώνα ,θα καθορίζεται από τους ίδιους και οι αποφάσεις του δεν θα είναι εφέσιμες.

Αργότεροι συνδυασμοί

Αν ένας οδηγός ετοιμάζεται να “ρίξει” γύρο σε έναν αργότερο, αυτός θα πρέπει να κάνει στην άκρη στην πρώτη ευκαιρία. Αν δεν συμβεί αυτό, θα πρέπει να δώσει εξηγήσεις στους αγωνοδίκες και μπορεί να τιμωρηθεί από αυτούς.

Ελαστικά (Pirelli)

Οι οδηγοί που δεν θα χρησιμοποιήσουν και τις 2 διαθέσιμες γόμες ελαστικών σε έναν στεγνό αγώνα θα μηδενίζονται από τον συγκεκριμένο αγώνα. Αν ο αγώνας διακοπεί, όσοι οδηγοί δεν έχουν βάλει και τις 2 γόμες, θα δέχονται ποινή 30 επιπλέον δευτερολέπτων στον συνολικό τους χρόνο.

Στις δοκιμές τις Παρασκευής θα πρέπει να δηλώνονται 3 σετ για τον κάθε οδηγό. 2 σετ σκληρής γόμας και 1 μαλακής. Από αυτές το ένα σετ σκληρών ελαστικών θα επιστρέφεται μετά από την 1η περίοδο και οι άλλες 2 μετά από την 2η. Για το Σάββατο και την Κυριακή, κάθε οδηγός θα έχει στη διάθεσή του 8 σετ, και 1 από αυτά θα πρέπει να επιστραφεί πριν από την έναρξη των κατατακτήριων δοκιμών.

Περιορισμός εργασίας

Για να μην δουλεύουν συνεχόμενα οι μηχανικοί των ομάδων, θα απαγορεύεται να μπει κάποιος στην πίστα από τις 00:00 τα μεσάνυχτα μέχρι τις 06:00 το πρωί, αν μία περίοδος ξεκινάει στις 10:00, και από τη 01:00 μέχρι τις 07:00, αν ξεκινάει στις 11:00. Κάθε ομάδα θα έχει το δικαίωμα να εξαιρεθεί από τον κανονισμό 4 φορές.

Νέες ποινές

Οι αγωνοδίκες θα μπορούν να επιβάλλουν 4 νέες ποινές οι οποίες είναι: Ποινή επιπλέον χρόνου, επίπληξη, μηδενισμός οδηγού στο συγκεκριμένο GP και αποκλεισμός από το επόμενο αγώνα


[Πηγή: f1, espnf1 | Photo Copyright: Shaun Curry/Getty Images, roomman @ Flickr]
  • 1


#284108 ***********

Posted by giwrgos3 on 31 January 2018 - 20:10

*******


  • 1