Jump to content

Photo

Αyrton Senna : 15 χρόνια θρύλος

- - - - -

  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#21
COSTAS S3

COSTAS S3

    Moderator

  • Moderators
  • 7,669 posts
  • Joined: 21-October 07
  • LocationΘεσσαλονίκη

Που στα μονοθεσια ειναι και "φυλαγμενη" και μπαινει δυσκολα

έτσι..
με την απορία μείναμε Μιχάλη από τότε !!
  • 0

#22
panpan75

panpan75

    Junior Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 186 posts
  • Joined: 26-September 08

Δεν ξεχνιέται αυτό!!!!


και για οσους δεν το εχουν δει το συγκεκριμενο 'σκηνικο΄ βρειτε το στο ακολουθο link :

  • 0

#23
tseliostt

tseliostt

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,662 posts
  • Joined: 26-December 06

και για οσους δεν το εχουν δει το συγκεκριμενο 'σκηνικο΄ βρειτε το στο ακολουθο link :



πω πω φιλε και το εψαχνα, να εισαι καλα ,ευχαριστο .:klappen::klappen::klappen::klappen:
  • 0

#24
COSTAS S3

COSTAS S3

    Moderator

  • Moderators
  • 7,669 posts
  • Joined: 21-October 07
  • LocationΘεσσαλονίκη
αυτό είναι !!
α=πί=στευ-το!!!
  • 0

#25
agnus

agnus

    New Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 47 posts
  • Joined: 25-October 07
Ενας πολύ καλός οδηγός ...... ο καλύτερος απλά.

Κάποιες στιγμές που μου έχουν μείνει στο μυαλό είναι η κλασσική με την όπισθεν που αναφέρθηκε , η οδήγησή του στο βρεγμένο (οι άλλοι απλά ήταν σταματημένοι μπροστά του),και ένας αγώνας στο μονακό όπου ήταν μπροστά ο μάνσελ περίπου ένα γύρο ,και 3 γύρους πριν το τέλος του έσκασε το λάστιχο και τον πέρασε ο σέννα. Φυσικά ο μάνσελ τον έφτασε (λόγω μεγάλης διαφοράς αυτοκινήτων) , αλλά ποτέ δεν μπόρεσε να προσπεράσει(χαρακτηριστικά του σέννα του έβγαζαν και μπλε σημαία να αφήσει τον μάνσελ να προσπεράσει γιατί ήταν κολλημένος πίσω του,λες και δεν το ήξερε) - 3 γύροι απίστευτοι....(στο τέλος τον μάνσελ τον κράταγαν γιατί δεν μπορούσε να περπατήσει απο την κούραση)
  • 0

#26
αudis3power

αudis3power

    Master Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,294 posts
  • Joined: 04-January 08
  • LocationΆνω Καλαμάκι
ενα πολυ περιεκτικο αφιερωμα στο μεγαλο Ayrton Senna Da Silva απο το Top Gear.

οι δηλωσεις των κορυφαιων τις εποχης μας, που χωρις δευτερη σκεψη τον ονομαζουν Νο1 οδηγο ολων των εποχων ειναι το κερασακι στην τουρτα.

http://www.youtube.com/watch?v=F_rJH9XVIQA&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=kC9ZeCr5bEA&feature=related

και για τους μανιωδης ευπορους συλλεκτες:
http://www.amalgamco...4b994b90555eba2
  • -1

th_10987739_10152987632306413_4427051507


#27
TToni Shark

TToni Shark

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,527 posts
  • Joined: 15-April 09
  • LocationSalonika
Τι να λέμε; Ότι και να πούμε είναι λίγο για μένα ο καλύτερος όλων των εποχών!!
  • 0
Posted Image<Βodybuilding>Posted Image


.

#28
αudis3power

αudis3power

    Master Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,294 posts
  • Joined: 04-January 08
  • LocationΆνω Καλαμάκι
Ayrton Senna da Silva - Αναμνήσεις
Posted Image

O Ayrton Senna da Silva γεννήθηκε στις 21 Μαρτίου του 1960 σε μια αρκετή πλούσια οικογένεια και η αγάπη του για τα γρήγορα αυτοκίνητα ξεκίνησε όταν ο πατέρας του σε ηλικία τεσσάρων ετών του αγόρασε το πρώτο του καρτ, με το οποίο έκανε προπόνηση στην πίστα kart που είχε κατασκευάσει δίπλα στο σπίτι τους. Ο πατέρας του Senna έβρεχε συχνά την πίστα έτσι ώστε ο μικρός Ayrton να μάθει να οδηγεί σε αντίξοες συνθήκες.
Στην ηλικία των δεκατριών έτρεξε για πρώτη φορά και ήταν και νικητής του αγώνα.
Το 1977 σε ηλικία 17 ετών, κατακτά το Πρωτάθλημα Kart Νοτίου Αμερικής, ενώ τα τρία επόμενα χρόνια φτάνει κοντά στην κατάκτηση και του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

Το 1981 πήγε στην Αγγλία για να τρέξει σε μονοθέσια, εκεί που σε τρία χρόνια κέρδισε 5 πρωταθλήματα.
Ωστόσο στο τέλος του 1981, ο πατέρας του θέλησε να τον αποτραβήξει από τους αγώνες, προκειμένου να αναλάβει την οικογενειακή τους επιχείρηση.
Οι αγώνες όμως ήταν αυτό που ήθελε ο Βραζιλιάνος. Επέστρεψε στην Αγγλία, άλλαξε το όνομα του από Da Silva σε Senna, που ήταν το επίθετο της μητέρας του και συνέχισε την καριέρα του.

Η ώρα για την Formula 1 είχε πλέον φτάσει, κάνοντας δοκιμές αρχικά με την Williams και αργότερα με τις McLaren, Brabham και Toleman.
Υπέγραψε τελικά διετές συμβόλαιο με την Toleman και το κεφάλαιο Formula 1 είχε μόλις ξεκινήσει. Ο αγώνας του Monaco, ήταν αυτός που έκανε τους πάντες να μιλάνε για το φαινόμενο Senna και τους υπόλοιπους οδηγούς να παραμιλάνε .
Εκκινώντας από την 13η θέση και κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, ο Senna τερμάτισε 2ος καθώς ο αγώνας διεκόπη προτού περάσει τον πρωτοπόρο Alain Prost.

Το 1985 ο Ayrton Senna εξαγόρασε το συμβόλαιο από την Toleman και πήγε στην Lotus, που μέσα σε τρείς σαιζόν, κατάφερε να εκκινήσει από την πολ 16 φορές, (από τις συνολικά 65) και κέρδισε 6 αγώνες, τερματίζοντας στο Πρωτάθλημα δύο φορές 4ος ('85 – '86) και μία 3ος (΄87).
Αλλά πάλι η Lotus όπως και η Toleman, ήταν λίγη για τον Ayrton Senna και έτσι το 1988 πήγε στην McLaren, εκεί που σε έξι σαιζόν είχε 35 νίκες και 3 παγκόσμια πρωταθλήματα.

Το 1988 η McLaren-Honda είχε κερδίσει 15 από τους 16 αγώνες και ο Senna κέρδισε τον team mate του, τον “καθηγητή” Alain Prost.
Ο Βραζιλιάνος είχε μπει πλέον στο κλαμπ των ανθρώπων, που έχουν κερδίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Η μάχη Senna – Prost είχε μόλις ξεκινήσει.

Το 1989 ήρθε η ρήξη στην μεταξύ τους σχέση, με αποκορύφωμα τον αγώνα στην Suzuka όπου είχαν επαφή στο τελευταίο “s” της πίστας, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την εγκατάλειψη του Prost.
Ο Senna συνέχισε, άλλαξε την σπασμένη εμπρός αεροτομή του και τελικά κέρδισε τον αγώνα.
Όμως ακυρώθηκε γιατί όταν επανήλθε στην πίστα, το έκανε κόβοντας το “s”(!). Το μαγείρεμα μεταξύ των Γάλλων (Alain Prost και Jean Marie Balestre) μόλις του είχε πάρει μέσα από τα χέρια του τον τίτλο.

Το 1990 ο Senna πήρε την εκδίκηση του στην πρώτη στροφή στην Suzuka, όταν έβγαλε εκτός την Ferrari του Prost και πήρε το δεύτερο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Πριν από αυτό όμως, είχε προηγηθεί το μαγείρεμα των δύο Γάλλων για άλλη μία φορά και αφού ο Senna πήρε την Pole Position, του άλλαξαν την θέση απ' όπου θα εκκινούσε, προκειμένου να είναι στην ακάθαρτη πλευρά κι έτσι το πλεονέκτημα να το έχει ο Prost που εκκινούσε δεύτερος.
Η εκδίκηση όμως, είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο κι έτσι αντίθετα με τα σχέδια των Γάλλων, ο Senna πανηγύρισε τον δεύτερο τίτλο του. Το ρητό “ο θανατός σου, η ζωή μου” ήταν αυτό που χαρακτήριζε την σχέση των δύο Πρωταθλητών.

Το 1991 πήρε τον τρίτο τίτλο και πάλι με την McLaren, δίνοντας μεγάλες μάχες με το Λιοντάρι της Formula 1, τον Βρετανό Nigel Mansell.
O Βραζιλιάνος κατάφερε να κερδίσει παρά το ότι η Wiiliams είχε εξελίξει πλέον σε μεγάλο βαθμό το μονοθεσιό της.
Highlight της χρονιάς, ήταν στον αγώνα της Ισπανίας, όταν ο Senna έκανε τετ α κε και έβαλε όπισθεν, για να φύγει από τον δρόμο των υπόλοιπων που ακολουθούσαν.

Το 1992 ήταν πολύ άσκημη χρονιά για τον Βραζιλιάνο, καθώς η Wiiliams με τις ενεργητικές αναρτήσεις ήταν άπιαστες, κερδίζοντας και τα δύο Πρωταθλήματα δια περιπάτου.
Ο Senna, βρέθηκε να παλεύει αρχικά με το μονοθέσιο του '91 και στην συνέχεια μ'ένα μονοθέσιο το οποίο που υστερούσε κατά πολύ του ανταγωνισμού.
Η συγκομιδή της χρονιάς, ήταν μόλις 1 pole position, 3 νίκες (εκ των οποίον και αυτή του Μονακό, με την περίφημη μονομαχία μέχρι την γραμμή του τερματισμού με τον Mansell) και 4η θέση στο Πρωτάθλημα.
Highlight της χρονιάς, ήταν και πάλι στον αγώνα της Ισπανίας, όταν έκανε και πάλι τετ α κε και ξαναέβαλε όπισθεν.

Το 1993 επέστρεψε μετά από έναν χρόνο απουσίας ο άσπονδος φίλος του Βραζιλιάνου, Alain Prost ο οποίος πήρε την θέση του Mansell στην διαστημική Williams.
Ο Senna, δεν είχε υπογράψει με κάποια ομάδα (είχε κάνει δοκιμές με την Penske για το ενδεχόμενο μετακίνησης στα CART) και μόλις την τελευταία στιγμή υπέγραψε με την McLaren για έναν και μόνο αγώνα. Έτσι συνέχισε μέχρι και τον αγώνα του Μονακό, υπογράφοντας για κάθε αγώνα ξεχωριστά.
Μετά τον αγώνα στο μικρό πριγκιπάτο, τον οποίο κέρδισε κιόλας, υπέγραψε και για την υπόλοιπη σαιζόν.
Κατάφερε μ' ένα μονοθέσιο που ήταν τρίτο σε δυναμικότητα, να πάρει 1 pole position, 5 νίκες και τερματίζοντας 2ος τελικά στο Πρωτάθλημα.
Highlight της χρονιάς, αναμφισβήτητα η νίκη στο βρεγμένο Doninghton Park, όταν από 5ος στην πρώτη στροφή, πέρασε πρώτος σε λιγότερο από έναν γύρο κερδίζοντας τελικά τον αγώνα με χαρακτηριστική άνεση.

Το 1994 ο Senna υπογράφει με την Williams, αφήνοντας την McLaren μετά από 6 χρόνια, ξεκινώντας έτσι ένα καινούριο κεφάλαιο στην καριέρα του.
Ένα κεφάλαιο που θα είχε όμως μόλις 3 σειρές...
Η Williams έμελλε να είναι το πρώτο και το τελευταίο μονοθέσιο Formula 1 που θα οδηγούσε ο Βραζιλιάνος.

Ήταν ένας οδηγός που όταν οδηγούσε είχες την εντύπωση ότι ήταν δαιμονισμένος.
Η άσπλαχνη φιλοδοξία άσκησε άσκημες κριτικές, μαζί και του Prost που δήλωσε ότι ενδιαφέρεται πιο πολύ να κερδίζει παρά να ζήσει.
Όταν ο Senna ανακοίνωσε ότι βρήκε την πίστη στον θεό, ο Prost και πολλοί άλλοι είπαν ότι ο Senna ήταν ένας επικίνδυνος τρελός που νόμιζε ότι ο Θεός ήταν διπλά του όταν οδηγούσε.

Ο ίδιος ο Senna πολλές φορές ομολόγησε ότι πήγαινε πάνω από τα όρια, όπως ήταν η περίπτωση στο GP του Monaco το 1988, όπου έγινε συνεπιβάτης στο ίδιο του τον φανατισμό. Ήδη στη πολ συνέχισε να κάνει γύρους και να προσπαθεί να πιάσει το μέγιστο, ώσπου ήταν 2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον Prost σε ένα μονοθέσιο ακριβώς ίδιο.

«Ξαφνικά τρόμαξα, γιατί κατάλαβα τι είχα κάνει και οδήγησα πολύ αργά μέχρι τα πιτς και δεν ξανά βγήκα.»

Ήταν ένας άνδρας που αγαπούσε πάρα πολύ τα παιδιά, έδωσε πολλά εκατομμύρια από την περιουσία του και μετά από τον θάνατο του, περίπου $400 εκατομμύρια, για να βοηθήσει τα φτωχά παιδιά στην Βραζιλία.

Στις αρχές του 1994 μίλησε για το μέλλον του λέγοντας:

«Θέλω να ζήσω την ζωή μου ολοκληρωτικά, και πολύ έντονα. Δεν θα ήθελα ποτέ να την ζήσω μέσα σε τραυματισμό η με κάποια ασθένεια.
Άμα ποτέ έχω ένα σοβαρό ατύχημα που θα μου κόστιζε την ζωή μου, εύχομαι να γίνει χωρίς να το καταλάβω»

Έτσι και έγινε, στις 1 Μαΐου του 1994 στο Σαν Μαρίνο, εκεί που η πρωτοπόρα του Williams, ξέφυγε από την πορεία της στην στροφή Tamburello και κατέληξε στον τσιμεντένιο τοίχο.
Όλος ο πλανήτης είδε τι έγινε στην τηλεόραση και ο κόσμος πενθούσε τον χαμό ενός θρύλου.

Πολλοί ήταν στην κηδεία του στο Σάο Πάολο, δίπλα στο φέρετρο που μεταξύ πολλών οδηγών ήταν και ο Alain Prost, με τον οποίο είχε το τελευταίο διάστημα μια πολύ στενή και φιλική σχέση.
«O Ayrton δεν ήταν ένας συνηθισμένος άνθρωπος. Ήταν πραγματικά μεγαλύτερος έξω από το αυτοκίνητο, παρά μέσα σε αυτό.» Είπε ο Frank Williams.

Επιμέλεια: Ζήσης Βουργάνας [email protected]

Date of birth 21 March 1960
Date of death 1 May 1994 (aged 34)
Formula One World Championship career
Nationality Posted Image Brazilian
Active years 19841994
Teams Toleman, Lotus, McLaren,Williams
Races 162 (161 starts)
Championships 3 (1988, 1990, 1991)
Wins 41
Podiums 80
Career points 610 (614)[1]
Pole positions 65
Fastest laps 19
First race 1984 Brazilian Grand Prix
First win 1985 Portuguese Grand Prix
Last win 1993 Australian Grand Prix
Last race 1994 San Marino Grand Prix

Posted Image

http://www.youtube.com/watch?v=J2DwZHsuZ6k&feature=player_embedded#at=16
πηγή: www.pitlane.gr
  • 0

th_10987739_10152987632306413_4427051507


#29
αudis3power

αudis3power

    Master Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,294 posts
  • Joined: 04-January 08
  • LocationΆνω Καλαμάκι


Για να μην ξεχνάμε τον ένα και μονάδικο Ayrton...
  • 1

th_10987739_10152987632306413_4427051507


#30
Dimitris M

Dimitris M

    Junior Member

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,066 posts
  • Joined: 24-August 09
O Σένα ειναι ένας θρύλος πια. Να προσθέσω οτι πριν τον μοιραιο αγωνα ειχε εκμυστηρευθει στην κοπέλα του οτι ήταν η πρώτη φορά που ένωθε φόβο πριν από καποιον αγωνα.
Ειχα παρακολουθησει πολλους αγώνες F-1 της εποχής εκεινης ειδικα τον αγώνα στο Μονακό όπου η 3 κλάσεις κατωτερη τότε MCLaren κρατηθηκε 5 γυρους μπροστα απο την σαφως ανώτερη Williams του Mansell. Ο Sena εκμεταλλευθηκε στο 100% το γεγονος οτι το μονο σημειο που το μονοθέσιο του ηταν ελάχιστα ταχυτερο της Williams ηταν στην εξοδο απο το τουνελ. Να μη μιλησω και γιατις γραμμες που ακολουθουσε... Δεν ειναι τυχαιο οτι ο Mansell (άλλος μεγάλος οδηγος) κοντεψε να σωριαστει απο την εξάντληση τη στιγμή της απονομής!
'Οσο για συγκριση με Sumi νομιζω πως δεν υφισταται. Δε λέω ότι ο Γερμανος δεν ειναι οδηγάρα όμως τα πράγματα που έκανε ο Sena με το αυτοκινητο που τα έκανε (χωρις ηλεκτρονικα βοηθηματα κλπ) ειναι απλα σε άλλο επίπεδο οδηγικής αντιληψης. Δεν ξέρω αν κάποιος θυμαται τον αγωνα που ο Sena με McLaren τερματισε πρωτος χάνοντας σταδιακά στο κιβωτιο του όλες τις ταχυτητες εκτος απο την 6η και μάλιστα στους τελευταιους γυρους πιεζόταν κιόλας. Τι να λέμε τώρα...
  • 0

#31
Dimitris M

Dimitris M

    Junior Member

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,066 posts
  • Joined: 24-August 09
Γι' άλλη μια φορα o ένας και μοναδικος Ayrton Senna και μαλιστα με πολυ πιο αδυναμο αυτοκινητο απεναντο στην οδηγαρα Nigel Mansell. Κoρυφαιοι και οι σημερινοι πιλοτοι αλλα δεν ειναι Ayrton Senna.
'Οποιος ειχε δει αυτον τον αγωνα σιγουρα θα τον θυμαται


  • 0

#32
moican

moican

    New Member

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 141 posts
  • Joined: 15-May 10

Για όποιον ενδιαφέρεται, έχει βγει και ταινία blu-ray σαν αφιέρωμα με τίτλο Senna. Είναι ντοκιμαντέρ γυρισμένο με κάμερες από τις πίστες. Έχει και την καταραμένη τελευταία του στηνTamburello, με κάμερα από το μονοθέσιό του. Αξίζει να την δείτε αν και το τέλος είναι φυσικά, βαρύ και ψυχοπλακωτικό. Μέγιστος πιλότος. 


  • 0

Κοιτάς... Βλέπεις;

A3 8L quattro


#33
varaderum

varaderum

    Guru Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4,488 posts
  • Joined: 18-May 07
  • LocationAthens

Αύριο 1η Μαΐου, συμπληρώνονται 20 χρόνια από το θάνατο του Ayrton Senna και η Ferrari θα τιμήσει τον θρυλικό οδηγό, με μια ειδική εκδήλωση στην πίστα της Imola.

Οι δύο οδηγοί της Scuderia, Fernando Alonso και Kimi Raikkonen, θα παρευρεθούν στο event που διοργανώνει η ομάδα στην ιταλική πίστα, ως φόρο τιμής στη μνήμη του βραζιλιάνου.
 

«O Senna είναι ένα θρύλος. Κέρδισε το σεβασμό όλων και μαχόταν μέχρι τέλους. Ο πατέρας μου ήταν οπαδός του και μου έμαθε τα πάντα γι αυτόν. Ακόμα και το πρώτο μου καρτ το είχε βάψει στα ίδια χρώματα με το μονοθέσιο του», τόνισε ο Alonso.
 

Ενώ ο Raikkonen από την πλευρά του, είπε: « Ήμουν στο σχολείο και εκείνη η μέρα θα μείνει για πάντα χαραγμένη στο μυαλό μου. Ήταν η πιο θλιβερή στιγμή στον κόσμο της F1. Ήταν εκπληκτικός οδηγός και σημείο αναφοράς για όλους μας».


  • 0
Ουδείς αχαριστότερος εκ του ευεργετηθέντος!!

#34
varaderum

varaderum

    Guru Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4,488 posts
  • Joined: 18-May 07
  • LocationAthens

Montezemolo: «Ο Senna είχε συμφωνήσει με την Ferrari»

 

Μια δήλωση που θα συζητηθεί έκανε ο πρόεδρος της Ferrari, Luca di Montezemolo, στην επέτειο των 20 χρόνων από το θάνατο του Ayrton Senna.

 

Ο Ιταλός δήλωσε ότι ο Senna ήταν ένα βήμα πριν την Ferrari, αλλά δεν πρόλαβε να ντυθεί στα κόκκινα λόγω της μοιραίας Πρωτομαγιάς του 1994. «Την Τετάρτη 27 Απριλίου του 1994 ο Ayrton ήρθε στο σπίτι μου στη Μπολόνια. Συζητήσαμε και άφησε να εννοηθεί ότι ήθελε να ολοκληρώσει την καριέρα του στη Ferrari. Ήμασταν η ιδανική ομάδα γι αυτόν, αλλά δυστυχώς η μοίρα μας τον στέρησε σε ένα από τα πιο θλιβερά Σαββατοκύριακα στην ιστορία της F1», τόνισε αρχικά ο Montezemolo και συνέχισε λέγοντας.

«Αυτός ο μεγάλος πρωταθλητής είχε μια απίστευτη θέληση για τη νίκη. Δεν σταματούσε ποτέ να βελτιώνεται και να αναζητά την τελειότητα. Ήταν ένας σπουδαίος μαχητής».

 

Πηγή: http://www.zougla.gr...i-me-tin-ferari


  • 0
Ουδείς αχαριστότερος εκ του ευεργετηθέντος!!




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users