Jump to content

Photo

F1 2011 preview

- - - - -

  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#1
αudis3power

αudis3power

    Master Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,294 posts
  • Joined: 04-January 08
  • LocationΆνω Καλαμάκι
Το πρωταθλημα του 2010 τελειωσε με μεγαλους θρυαμβευτες την Red bull και τον Vettel.

Η νεα σεζον ομως ξεκινησε με δοκιμες νεων υποψηφιων οδηγων και των νεων ελαστικων στο Abu Dhabi.

Μια πιστα που χρειαζεται αρκετες αλλαγες ωστε να ευνοει τα προσπερασματα και το θεαμα συμφωνα με τον προεδρο της FIA Jean Todt και στελεχη ομαδων

Mια αλλη πιστα, ο ναος της ταχυτητας, στη Μοnza της Ιταλιας κινδυνευει να χασει τη θεση της στο καλενταρι του αφου ο ισχυρος ανδρας της F1, Bernie Ecclestone θελει να κανει gp στη Ρωμη.

Εδω θα ειμαστε να τα λεμε μεχρι το Μαρτη που θα ξεκινησει το πρωταθλημα
  • 0


th_10987739_10152987632306413_4427051507


#2
αudis3power

αudis3power

    Master Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,294 posts
  • Joined: 04-January 08
  • LocationΆνω Καλαμάκι
Ένα μεγάλο πάρτι έστησε η Red Bull Racing μπροστά στην Πύλη του Βρανδεμβούργου στο Βερολίνο. Πρωταγωνιστής ήταν ο Sebastian Vettel, που οδήγησε το μονοθέσιο του σε ένα από τα καλύτερα Roadshow που έχει διοργανώσει η αυστριακή ομάδα, προσφέροντας άφθονο θέαμα στους συμπατριώτες του. Ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής στην ιστορία της Formula 1, όργωσε την τεράστια λεωφόρο της 17ης Ιουνίου που είχε κατακλυστεί από χιλιάδες Γερμανούς, κάνοντας ατελείωτα «ντόνατ» με φόντο το σημαντικότερο αξιοθέατο της γερμανικής πρωτεύουσας.

«Ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα για μένα σήμερα. Χάρηκα που βρέθηκαν τόσοι άνθρωποι και ήταν ξεχωριστό να οδηγώ μπροστά στην Πύλη του Βρανδεμβούργου, υπογράφοντας στο δρόμο με το λάστιχο που έκαψα! Δεν έχεις συχνά την ευκαιρία να κάνεις τέτοια πράγματα, ήταν ξεχωριστή μέρα. Προσπάθησα με αυτόν τον τρόπο να ευχαριστήσω τους υποστηρικτές μου για όλη τους την αγάπη και αφοσίωση», ανέφερε ο 23χρονος.


http://www.redbull.c...021242932101954

πηγη: msfree.gr
  • 0

th_10987739_10152987632306413_4427051507


#3
αudis3power

αudis3power

    Master Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,294 posts
  • Joined: 04-January 08
  • LocationΆνω Καλαμάκι
Η πρωτη παρουσιαση ομαδος και μονοθεσιου για τη νεα σεζον εγινε απο τη Lotu Renault GP. Ναι καλα διαβασατε, η επισημη Lotus αποφασισε να επιστρεψει στην F1. Περσι αγορασε το 75% των μετοχων της ομαδας της Renault και φετος το 100%. Πλεον η Renault θα παρεχει κινητηρες και τεχνογνωσια στην ομαδα. Το μονοθεσιο θα φερει τα ιστορικα χρωματα της Lotus το μαυρο και το χρυσο

Posted Image
Η Lotus Team που συμμετηχε στο πρωταθληυμα του 2010 δεν ηταν επισημη εργοστασιακη ομαδα αλλα μια ιδιωτικη ομδα που χρησιμοποιησε το οομα της Lotus επειτα απο συμφωνιαμε την εταιρια.

http://msfree.gr/ms.php?id=17962
  • 0

th_10987739_10152987632306413_4427051507


#4
Nikos_TT

Nikos_TT

    Moderator

  • Moderators
  • 13,487 posts
  • Joined: 05-August 05
  • LocationΠτολεμαιδα
Posted Image

Η FIA έδωσε στη δημοσιότητα τους νέους κανονισμούς για το 2011. Στους κανονισμούς αυτούς βλέπουμε να υπάρχουν αλλαγές σχετικά με την αυστηρότητα των ποινών, έχουμε τη κινούμενη πίσω πτέρυγα, επαναφορά του 107%, και άλλα πολλά που μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά παρακάτω.

Κινούμενη πίσω πτέρυγα

Ο οδηγός θα έχει την ευκαιρία να επέμβει ηλεκτρονικά μόνο όταν το αυτοκίνητό του είναι λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο πίσω από το προπορευόμενο. Στη συνέχεια η πτέρυγα θα επανέρχεται στην αρχική της θέση μόλις ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του φρένου. Φυσικά όλο αυτό γίνεται για να αυξηθούν τα προσπεράσματα.

Για τις κατατακτήριες και για τα ελεύθερα δοκιμαστικά η πίσω πτέρυγα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανά πάσα στιγμή από τον οδηγό. Στον αγώνα όμως, ο οδηγός δεν μπορεί να κάνει χρήση του κανονισμού, αν δεν έχουν ολοκληρωθεί οι 2 πρώτοι γύροι του αγώνα. Αυτό γίνεται για να μην υπάρχει αδικία, αφού στους 2 πρώτους γύρους τα μονοθέσια είναι σε μικρές αποστάσεις μεταξύ τους.

K.E.R.S, F-Duct, διαχύτες και… συρματόσχοινα

Το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας επιστρέφει. Ωστόσο η χρήση του δεν είναι υποχρεωτική. Το ελάχιστο βάρος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί από τα 620 στα 640 κιλά. Σκοπός αυτού το μέτρου είναι να υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία στην κατανομή του βάρους για τις ομάδες που χρησιμοποιούν τον εν λόγω σύστημα.

Το F-Duct και οι διαχύτες πολλαπλών επιπέδων, ως γνωστόν θα απαγορευθούν.

Επίσης, από το 2011 ο κάθε τροχός θα δένεται με 2 και όχι με 1 συρματόσχοινο, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος να φύγει από το μονοθέσιο και να προκληθεί κάποιο επιπλέον ατύχημα.

Κιβώτια ταχυτήτων

Για το 2011, το κάθε κιβώτιο θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για 5 συνεχόμενους αγώνες, αντί για 4 που ήταν το 2010. Όμως ο οδηγός θα έχει και κάποιο bonus. Την πρώτη φορά που θα χρειαστεί να αλλάξει κιβώτιο μη προγραμματισμένα, δεν θα λάβει κάποια ποινή. Εκτός αν αυτό συμβεί στον τελευταίο αγώνα.

Αγωνιστική συμπεριφορά οδηγών

Ένας οδηγός δεν μπορεί να αλλάξει τη γραμμή του πάνω από μία φορά για την υπεράσπιση της θέσης του. Επίσης, δεν μπορεί να “ωθήσει” έναν άλλον οδηγό εκτός πίστας. Με τον όρο εντός πίστας εννοούμε τον χώρο που βρίσκεται ανάμεσα στις 2 άσπρες γραμμές. Τα kerb θεωρούνται εκτός πίστας. Ένα μονοθέσιο θα λέμε ότι πατάει εντός πίστας μόνο όταν κάποιος τροχός βρίσκεται εντός των λευκών γραμμών. Διαφορετικά θα είναι εκτός. Αν ένα αυτοκίνητο βγει εκτός πίστας, μπορεί να επανέλθει μόνο όταν αυτό γίνει με ασφάλεια και χωρίς να κερδίσει πλεονέκτημα.

Pit lane

Το pit lane θα χωρίζεται σε 2 λωρίδες. Την εξωτερική και την εσωτερική. Η εσωτερική θα είναι αυτή που βρίσκεται από την πλευρά των γκαράζ των ομάδων και η εξωτερική από την πλευρά του pit wall. Όταν τα αυτοκίνητα θα περιμένουν για να βγουν στην πίστα, θα πρέπει να περιμένουν στην εξωτερική λωρίδα, η οποία ονομάζετε και “γρήγορη” και το πλάτος της δεν θα μπορεί να υπερβαίνει τα 3,5 μέτρα.

107%

Στο Q1 των κατατακτήριων δοκιμών όσοι οδηγοί έχουν κάνει χρόνο ανώτερο του 107% του ταχύτερου γύρου, δεν θα έχουν το δικαίωμα συμμετοχής στον αγώνα. Ωστόσο, οι αγωνοδίκες θα μπορούν να κάνουν κάποιες εξαιρέσεις και να επιτρέπουν στους οδηγούς να συμμετάσχουν στο αγώνα. Αν αυτό γίνει για περισσότερους από έναν οδηγούς, η θέση τους στο grid, για την εκκίνηση του αγώνα ,θα καθορίζεται από τους ίδιους και οι αποφάσεις του δεν θα είναι εφέσιμες.

Αργότεροι συνδυασμοί

Αν ένας οδηγός ετοιμάζεται να “ρίξει” γύρο σε έναν αργότερο, αυτός θα πρέπει να κάνει στην άκρη στην πρώτη ευκαιρία. Αν δεν συμβεί αυτό, θα πρέπει να δώσει εξηγήσεις στους αγωνοδίκες και μπορεί να τιμωρηθεί από αυτούς.

Ελαστικά (Pirelli)

Οι οδηγοί που δεν θα χρησιμοποιήσουν και τις 2 διαθέσιμες γόμες ελαστικών σε έναν στεγνό αγώνα θα μηδενίζονται από τον συγκεκριμένο αγώνα. Αν ο αγώνας διακοπεί, όσοι οδηγοί δεν έχουν βάλει και τις 2 γόμες, θα δέχονται ποινή 30 επιπλέον δευτερολέπτων στον συνολικό τους χρόνο.

Στις δοκιμές τις Παρασκευής θα πρέπει να δηλώνονται 3 σετ για τον κάθε οδηγό. 2 σετ σκληρής γόμας και 1 μαλακής. Από αυτές το ένα σετ σκληρών ελαστικών θα επιστρέφεται μετά από την 1η περίοδο και οι άλλες 2 μετά από την 2η. Για το Σάββατο και την Κυριακή, κάθε οδηγός θα έχει στη διάθεσή του 8 σετ, και 1 από αυτά θα πρέπει να επιστραφεί πριν από την έναρξη των κατατακτήριων δοκιμών.

Περιορισμός εργασίας

Για να μην δουλεύουν συνεχόμενα οι μηχανικοί των ομάδων, θα απαγορεύεται να μπει κάποιος στην πίστα από τις 00:00 τα μεσάνυχτα μέχρι τις 06:00 το πρωί, αν μία περίοδος ξεκινάει στις 10:00, και από τη 01:00 μέχρι τις 07:00, αν ξεκινάει στις 11:00. Κάθε ομάδα θα έχει το δικαίωμα να εξαιρεθεί από τον κανονισμό 4 φορές.

Νέες ποινές

Οι αγωνοδίκες θα μπορούν να επιβάλλουν 4 νέες ποινές οι οποίες είναι: Ποινή επιπλέον χρόνου, επίπληξη, μηδενισμός οδηγού στο συγκεκριμένο GP και αποκλεισμός από το επόμενο αγώνα


[Πηγή: f1, espnf1 | Photo Copyright: Shaun Curry/Getty Images, roomman @ Flickr]
  • 1

#5
TToni Shark

TToni Shark

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,527 posts
  • Joined: 15-April 09
  • LocationSalonika
Mέχρι το πρωτάθλημα του 2013,που θα τοποθετηθούν τα Turbo μοτέρ:) ,δυστηχώς δεν βλέπω και πολύ ενδιαφέρων!!:(
  • 0
Posted Image<Βodybuilding>Posted Image


.

#6
αudis3power

αudis3power

    Master Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,294 posts
  • Joined: 04-January 08
  • LocationΆνω Καλαμάκι
Γιατι;;; Η τεχνολογια της υπερτροφοδοτησης ειχε χρησιμοποιηθει με επιτυχια στο παρελθον. Δε νομιζω να αλλαξουν πολυ οι επιδοσεις. Μονο ο ηχος θα αλλαξει.
  • 0

th_10987739_10152987632306413_4427051507


#7
[email protected]

[email protected]

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,167 posts
  • Joined: 10-January 09
Δεν με αρεσουν και τοσο οι νεοι κανονεςςςς
  • 0
......TTSman.......

#8
TToni Shark

TToni Shark

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,527 posts
  • Joined: 15-April 09
  • LocationSalonika

Γιατι;;; Η τεχνολογια της υπερτροφοδοτησης ειχε χρησιμοποιηθει με επιτυχια στο παρελθον. Δε νομιζω να αλλαξουν πολυ οι επιδοσεις. Μονο ο ηχος θα αλλαξει.

Γιατί με τα turbo υπάρχουν πολλές πιθανότητες να μπεί η Porsche ή η Audi :D !! Και συμφωνώ απόλυτα ότι είχε επιτυχία στο παρελθόν το turbo,άλλωστε αυτό εννούσα και γώ;)
  • 1
Posted Image<Βodybuilding>Posted Image


.

#9
Nikos_TT

Nikos_TT

    Moderator

  • Moderators
  • 13,487 posts
  • Joined: 05-August 05
  • LocationΠτολεμαιδα
Μερικές ώρες μόλις μετά τη δημοσίευση του άρθρου από τον PascaL είχαμε νέα όσον αφορά στους κανονισμούς που θα ισχύουν από το 2013 στον χώρο της F1 (Tυχαίο; Δεν νομίζω!). Όπως είχε αναφερθεί και παλιότερα σε άρθρο μου, υπεύθυνοι για την κατάρτιση ενός προσχεδίου το οποίο θα κατατεθεί στην FIA αρχικά και μετέπειτα στις ομάδες για εξέταση είναι οι κκ Patrick Head και Rory Byrne. Μεταξύ τους έχουν 17 παγκόσμια πρωταθλήματα κατασκευαστών με τις Williams, Benetton και Ferrari οπότε δεν μιλάμε για κάποιους γραφιάδες που έχουν δει μονοθέσιο μόνο από την τηλεόραση. Μαζί τους εργάζονται και σχεδιαστές από τις ομάδες ώστε να καταλήξουν σε ένα σετ κανονισμών που θα ευχαριστεί τους πάντες. Ο μοναδικός περιορισμός που τους επιβλήθηκε ήταν σε καμία περίπτωση τα μονοθέσια που θα προκύψουν από αυτούς του κανονισμούς να μην είναι περισσότερο από 5 δευτερόλεπτα το γύρο πιο αργά από τα τωρινά. Φυσικά δεν διευκρινίστηκε για ποια πίστα μιλάμε και δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία. Αυτό που υποδεικνύει αυτός ο περιορισμός είναι ότι έχουν γίνει και γίνονται προσομοιώσεις σε υπολογιστές και δεν είναι καθαρά θεωρητικό το μοντέλο. Ας γίνουμε όμως λίγο πιο συγκεκριμένοι για τα μέχρι τώρα αποτελέσματα.

* Αρκετά μικρότερες εμπρός και πίσω πτέρυγες (αεροτομές).
* Πολύ μεγαλύτερο ποσοστό της συνολικής κάθετης αεροδυναμικά παραγόμενης δύναμης (downforce) θα προέρχεται από το πάτωμα σε σχέση με τις αεροτομές.
* Σημαντική μείωση της συνολικής κάθετης αεροδυναμικά παραγόμενης δύναμης (downforce).
* Για πρώτη φορά μετά το 1982, το πάτωμα των μονοθεσίων δεν θα είναι ίσιο ούτως ώστε να παράγει downforce.
* Κατά μέσο όρο, το ποσοστό που θα μπορεί ο οδηγός να είναι full throttle σε έναν γύρο θα πέσει από το 70% που είναι τώρα στο 50%.
* Τα ελαστικά θα παραμείνουν περίπου ως έχουν για να εξασφαλίζουν μεγάλες ταχύτητες στις στροφές.

Το δίδυμο Head και Byrne δουλεύουν πάνω στους κανονισμούς από τον Μάρτιο του 2010 και έχουν πλέον ένα προσχέδιο το οποίο και θα παρουσιάσουν στον Charlie Whiting πριν το στείλουν στις ομάδες. Στόχος τους όπως γίνεται εμφανές ήταν αφενός τα μονοθέσια να γίνουν περισσότερο οικονομικά, κυρίως όσον αφορά στις καταναλώσεις τους –υπολογίζουν έως και 35% μικρότερη κατανάλωση όταν ολοκληρωθούν οι κανονισμοί- και “πράσινα” χωρίς όμως να χάσουν την ταχύτητα τους. Επίσης, θεωρητικά τουλάχιστον, ρίχνοντας το βάρος του downforce στο πάτωμα –μην βάζετε στο μυαλό σας πλαϊνά skirts που ξύνουν την άσφαλτο και άλλα τέτοια, απλά το μονοθέσιο θα είναι πιο χαμηλό στο κέντρο του από ότι στα πλάγια- και όχι στις πτέρυγες, θα είναι πιο εύκολες οι προσπεράσεις, ή αν μη τι άλλου οι προσπάθειες για προσπέρασμα. Τίποτα ακόμα δεν είναι οριστικό αλλά φαίνεται ότι γίνεται δουλειά και αν υπάρξει και ομόνοια από τους κατασκευαστές ίσως να καταλήξουν κάπου καλά.

[Πηγή: BBC ]
  • 0

#10
john_tt

john_tt

    Specialist Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,403 posts
  • Joined: 09-October 08
  • LocationΆλιμος
Εκτός από τις αλλαγές που ήδη έχει ανακοινώσει η FIA σχετικά με τους κανονισμούς της Formula 1 από το 2013 και μετά, φαίνεται ότι οι άνθρωποι της δεν σταματάνε να σκέφτονται...
νέους τρόπους ώστε να ανεβάσουν το πολυπόθητο θέαμα στο sport που παρακολουθούν εκατομμύρια άνθρωποι στον πλανήτη. Ανώνυμες πηγές μέσα από το περιβάλλον της FIA μας ανέφεραν ότι κατά 90% από το 2013 και μετά θα απαγορευθούν όλα τα κινητά μέρη στα μοτέρ. Θα μου πεις τι είναι αυτό; Θα σου απαντήσω, ξεχάστε εσείς οι μηχανικοί τουρμπίνες μεταβλητής γεωμετρίας!
Η πηγή έχει κάνει ήδη επαφές με όλες τις μεγάλες ομάδες έτσι ώστε να τους πει, ενημερώσει σχετικά το πως μπορούν να κάνουν έναν αποδοτικό κινητήρα turbo. Williams, McLaren, Mercedes GP ήταν μερικές από τις ομάδες που ενημέρωσε. Μάλιστα κατά την διάρκεια της επίσκεψης του στην Mercedes GP τόνισε στον υπεύθυνο κινητήρων της Mercedes ότι ο τρόπος που σκέφτονται να υλοποιήσουν τον turbo κινητήρα τους δεν είναι ο σωστός αφού οι ανταγωνιστές θα τους περνούσαν σαν σταματημένους!
Μέχρι σήμερα έχει βγει η έκδοση 8 των κανονισμών του 2013. Πέρα από αυτά που έχουνε ήδη δει το φως τις δημοσιότητας οι κανονισμοί αναφέρουν ότι:

* Απαγορεύονται τα κινητά μέρη στα μοτέρ (συμπεριλαμβανομένων και των τουρμπίνων μεταβλητής γεωμετρίας).
* Απαγορεύεται σε ένα μοτέρ να έχει παραπάνω από 10 εξόδους καυσαερίων.
* Απαγορεύεται να υπάρχουν 2 turbo ή compressor που να δουλεύουν παράλληλα. Επιτρέπεται μόνο η λειτουργία τους εν σειρά με την χρήση του compressor να έχει ως σκοπό την αξιοποίηση των καυσαερίων για επαναφόρτιση του KERS.
* Επιτρέπεται στις μπροστά πτέρυγες να έχουνε “γωνίες” ώστε να αυξάνεται η αεροδυναμική αλλά όχι παραπάνω από 2.

Αυτές οι γωνίες ή τριγωνάκια όπως μας ανέφερε η πηγή τι κάνουν; Για παράδειγμα αν μια πτέρυγα έχει στον σχεδιασμό της τριγωνικά μέρη, κάτι σαν “δόντια” σκέψου, αυτά αυξάνουν κατά πολύ την αεροδυναμική. Αυτά λοιπόν τα τρίγωνα δεν επιτρέπεται να είναι παραπάνω από 2 σε κάθε πτέρυγα.
Θα μου πεις αν απαγορεύονται οι τουρμπίνες μεταβλητής γεωμετρίας τι turbo θα χρησιμοποιήσουν; Ήδη τα κεφάλια των εταιριών τρέχουν να κατασκευάσουν ένα “ηλεκτρικό” turbo χωρίς μεταβλητή γεωμετρία. Πως ακριβώς δουλεύει αυτό θα μου πεις. Λοιπόν:
Μεταξύ των δύο φτερωτών που έχει ένα turbo ανάμεσα τους έχει τοποθετηθεί ένα μοτεράκι που όταν ο κινητήρας αποδίδει τα μέγιστα (στις ευθείες πχ) το μοτεράκι αυτό, από την δύναμη που παράγει η πρώτη φτερωτή του turbo, μαζεύει – αποθηκεύει ενέργεια έτσι ώστε ο οδηγός να μπορεί να την χρησιμοποιήσει την ενέργεια αυτή στις χαμηλές στροφές του κινητήρα αργότερα. Τι προσφέρει αυτή η τεχνολογία με απλά λόγια; Καταργεί στην ουσία στο lag του turbo αφού αντί να περιμένει να “γεμίσει” η τουρμπίνα με αρκετό αέρα = πολλές σ.α.λ=πολλά καυσαέρια) το μοτεράκι αυτό βγάζει όλη την ενέργεια που αποθήκευσε προηγουμένως ώστε να γυρίσει στο τέρμα την 2η φτερωτή. Το σύστημα αυτό δεν έχει delay και όπως καταλαβαίνεις δίνει ένα πολύ μεγάλο + στην απόδοση του κινητήρα. Αν τελικά το “ηλεκτρικό” turbo περάσει στους κανονισμούς δεν είναι γνωστό αφού η FIA θα αποφασίσει αργότερα αν θα το επιτρέπει ή όχι.

Απ'οτι φαίνεται το downsizing θα επεκταθεί και στην F1...λογικά θα εξοπλιστούν οι κινητήρες με turbo υψηλής τεχνολογίας. Θα περιμένω μέχρι τότε για να κάνω το ΤΤ big turbo...χωρίς lag. χαχα

υγ. μήπως ήρθε η ώρα να μπει και η audi-vw στην F1? Με τέτοια εμπειρία στους turbo κινητήρες...
  • 0

BorgWarner-EFR-Turbos_1.jpg...a sim3d's dream!


#11
αudis3power

αudis3power

    Master Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,294 posts
  • Joined: 04-January 08
  • LocationΆνω Καλαμάκι
Γισννη σαν προμηθευτρια κινητηριων μοναδων ισως. να κατεβασει εργοστασιακη ομδα δυσκολο εως αδυνατο. Απαιτουνται τρελα ποσα για να "χτιστει" μια ανταγωνιστικη ομαδα απο το μηδεν, τα οποια η VW η η Audi δε νομιζω να προτιθενται να διαθεσουν.

Με τις υποψηφιες χωρες για διεξαγωγη gp βλεπεις τι γινεται; Η μιση υφηλιος παρακαλαει και μεις κοιμομαστε. Στο ελληνικο μπηκε και επισημα πωλητηριο. Αναρωτιεμαι δεν υπαρχει μια πολυεθνικη με οραμα να επνδυσει στον τομεα του μηχανοκινητου αθλητισμου; Πιστευω μπορουμε να τα εχουμε ολα. Ενα τεραστιο πνευμονα πρασινου πρωτα απ ολα και επειτα μια αρτια, θεαματικη πιστα διπλα στη θαλασσα.
  • 0

th_10987739_10152987632306413_4427051507


#12
john_tt

john_tt

    Specialist Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,403 posts
  • Joined: 09-October 08
  • LocationΆλιμος

Γισννη σαν προμηθευτρια κινητηριων μοναδων ισως. να κατεβασει εργοστασιακη ομδα δυσκολο εως αδυνατο. Απαιτουνται τρελα ποσα για να "χτιστει" μια ανταγωνιστικη ομαδα απο το μηδεν, τα οποια η VW η η Audi δε νομιζω να προτιθενται να διαθεσουν.

Με τις υποψηφιες χωρες για διεξαγωγη gp βλεπεις τι γινεται; Η μιση υφηλιος παρακαλαει και μεις κοιμομαστε. Στο ελληνικο μπηκε και επισημα πωλητηριο. Αναρωτιεμαι δεν υπαρχει μια πολυεθνικη με οραμα να επνδυσει στον τομεα του μηχανοκινητου αθλητισμου; Πιστευω μπορουμε να τα εχουμε ολα. Ενα τεραστιο πνευμονα πρασινου πρωτα απ ολα και επειτα μια αρτια, θεαματικη πιστα διπλα στη θαλασσα.


Μανώλη δίκιο έχεις σε όλα. Δυστυχώς δεν υπάρχει βούληση σε αυτό τον τόπο για να γίνει κάτι με προοπτική, κρίμα...δύσκολα θα αποκτήσει η Ελλάδα πίστα, ειδικά όσο περνάει ο καιρός τα πράγματα γίνονται όλο και πιο δύσκολα από τη στιγμή που η αγορά αυτοκινήτου έχει συρρικνωθεί στη χώρα μας λόγω της κρίσης.

υγ. Το προηγούμενο ποστ μου το άνοιξα καινούριο θέμα γιατί αφορά στις αλλαγές που θα γίνουν από το 2013 και όχι από το 2011 που αφορά το παρόν τόπικ. και για αυτό το λόγο άνοιξα νέο θέμα. Αν θεωρείτε ότι είναι καλύτερα να μείνει εδώ καλώς.

Καλά χριστούγεννα και χρόνια πολλά παιδιά.
  • 0

BorgWarner-EFR-Turbos_1.jpg...a sim3d's dream!


#13
αudis3power

αudis3power

    Master Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,294 posts
  • Joined: 04-January 08
  • LocationΆνω Καλαμάκι
Δυστυχως ειναι ετσι οπως τα λες. Οσο για τους κανονισμους του 2013 εχει ανοιξει θεμα ο Νικος
  • 0

th_10987739_10152987632306413_4427051507


#14
TToni Shark

TToni Shark

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,527 posts
  • Joined: 15-April 09
  • LocationSalonika

Γισννη σαν προμηθευτρια κινητηριων μοναδων ισως. να κατεβασει εργοστασιακη ομδα δυσκολο εως αδυνατο. Απαιτουνται τρελα ποσα για να "χτιστει" μια ανταγωνιστικη ομαδα απο το μηδεν, τα οποια η VW η η Audi δε νομιζω να προτιθενται να διαθεσουν.

Με τις υποψηφιες χωρες για διεξαγωγη gp βλεπεις τι γινεται; Η μιση υφηλιος παρακαλαει και μεις κοιμομαστε. Στο ελληνικο μπηκε και επισημα πωλητηριο. Αναρωτιεμαι δεν υπαρχει μια πολυεθνικη με οραμα να επνδυσει στον τομεα του μηχανοκινητου αθλητισμου; Πιστευω μπορουμε να τα εχουμε ολα. Ενα τεραστιο πνευμονα πρασινου πρωτα απ ολα και επειτα μια αρτια, θεαματικη πιστα διπλα στη θαλασσα.

Το πιο πιθανό είναι να αγοράσουν κάποια ομάδα και να χτίσουν πάνω σε αυτήν,όπως έκανε η mercendesPosted Image.Tουλάχιστον έτσι ελπίζωPosted Image.Καλά Χριστούγεννα σε όλουςPosted Image
  • 0
Posted Image<Βodybuilding>Posted Image


.

#15
Nikos_TT

Nikos_TT

    Moderator

  • Moderators
  • 13,487 posts
  • Joined: 05-August 05
  • LocationΠτολεμαιδα
Δοκιμάζοντας τα καινούργια ελαστικά του 2011,το μονο πράγμα που δεν είναι από carbon είναι τα λάστιχα...


Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
  • 1

#16
αudis3power

αudis3power

    Master Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,294 posts
  • Joined: 04-January 08
  • LocationΆνω Καλαμάκι
Ζητήσαμε απο τους κορυφαίους οδηγούς να μας πούν 3 ευχές για το 2011 και ορίστε οι απαντήσεις τους...


Sebastian Vettel:

Posted Image

1. Να ξαναπάρω το Πρωτάθλημα.

2. Να έχω όλες τις καινούργιες αεροτομές της Red Bull δικές μου.

3. Να μήν μου ξανασπάσει κινητήρας.

Fernando Alonso:

Posted Image

1. Nα πάρω το Πρωτάθλημα πανηγυρικά.

2. Να μην ξανακουστούν αρνητικά σχόλια για τις team-orders.

3. Να εγκαταλείψει ο Petrov σε όλους τους αγώνες.

Mark Webber:

Posted Image

1. Να πάρω επιτέλους το Πρωτάθλημα για να αποστομώσω μερικούς μερικούς.

2. Να φτιάξουν μια πανοπλία, ειδικά σχεδιασμένη για mountain bike.

3. Να βάλουν κλαπέτα στο μονοθεσιό μου, έτσι ώστε όταν απογειώνομαι να μπορώ να τον έλεγχο.

Lewis Hamilton:

Posted Image

1. Nα πάρω το Πρωτάθλημα, κερδίζοντας όλους τους αγώνες.

2. Nα μπούν τα ψεματάκια, στην κατηγορία "δεν γνωρίζω, δεν απαντώ".

3. Nα κατασκευάσει η McLaren, πιο ανθεκτικά στις συγκρούσεις.... μονοθέσια.

Jenson Button:

Posted Image

1. Να πάρω το Πρωτάθλημα, μπας κι αφήσουν την Μichibata κι αρχίσουν ν'ασχολούνται και πάλι μαζί μου.

2. Να αφαιρέσει η McLaren όλα τα κόκκινα σημεία στο μονοθέσιο μου, έτσι ώστε να μην πέφτουν οι ταύροι πάνω του.

3. Να μην ξαναξεχάσουν πάνω στο μονοθέσιο, πανιά και άλλα αντικείμενα. Υ.Γ. Να κοιτάω μόνο εγώ την "καλή" μου... εκεί που την κοιτάω τώρα!!

Felipe Massa:

Posted Image

1. Να κερδίσω τον Alonso.

2. Να καεί ο ασύρματος την επόμενη φορά που θα θέλουν να μου δώσουν team-orders.

3. Να μην ξαναβρέξει σε αγώνα, γιατί με πιάνει η αλλεργία μου.

Robert Kubica:


Posted Image

1. Να κερδίσω μερικούς αγώνες.

2. Να μην ξαναξεχάσουν κινητό στο μονοθεσιό μου, γιατί μ'ενοχλεί η δόνηση.

3. Να μην μου ξαναδώσουν σήμα να ξεκινήσω απο τα pits, όταν θα έρχεται άλλο μονοθέσιο.

Michael Schumacher:


Posted Image

1. Να γίνω 10 χρόνια νεότερος.

2. Να πάρω το 8ο Πρωτάθλημα για να λυσσάξουν όλοι.

3. Να μην θεωρείται παράνομο, το να ωθείς τον αντίπαλο προς τον τοίχο.

Kι έχουμε και τις ευχές κάποιου που θέλει να κρατήσει την ανωνυμία του και εμείς με την σειρά μας οφείλουμε να το σεβαστούμε, όσο "κρύος" κι αν είναι ο εν λόγω κύριος...:

Posted Image

1. Να ακούνε το ονομά μου στην F1 και να παραληρούν.

2. Να μην ξαναδεί Πρωτάθλημα η Ferrari.

3. Να γραφτεί σε όλες τις διαφημιστικές πινακίδες: "nothing is colder than ice".

πηγη: pitlane.gr
  • 0

th_10987739_10152987632306413_4427051507


#17
TToni Shark

TToni Shark

    Senior Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,527 posts
  • Joined: 15-April 09
  • LocationSalonika
Πολύ καλό χαχαχα,ειδικά εκείνο με τον ΣουμάχερPosted ImagePosted Image
  • 0
Posted Image<Βodybuilding>Posted Image


.

#18
αudis3power

αudis3power

    Master Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,294 posts
  • Joined: 04-January 08
  • LocationΆνω Καλαμάκι
Στις 4 Φεβρουαρίου η νέα McLaren
Η βρετανική ομάδα θα συμμετάσχει στις πρώτες δοκιμές του 2011 με «υβριδικό» σασί
Posted Image
Το Βερολίνο επέλεξε η McLaren για την παρουσίαση του μονοθεσίου με το οποίο θα συμμετάσχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2011. Η MP4-26 θα αποκαλυφθεί στις 4 Φερβουαρίου σε εκδήλωση που θα λάβει χώρα στη γερμανική πρωτεύουσα, άρα θα είναι απούσα από τις πρώτες χειμερινές δοκιμές εξέλιξης που διεξάγονται 1 με 3 του μήνα στην πίστα Ricardo Tormo της Valencia.

Force India, Virgin Racing και Hispania Racing έχουν ήδη επιβεβαιώσει πως θα συμμετάσχουν στο τεστ της ισπανικής πίστας με τα μονοθέσια του 2010 αλλά στην περίπτωση της McLaren, τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Το σασί που θα δούμε θα αποτελεί ένα υβριδικό σχέδιο, ουσιαστικά μία MP4-25 που θα φέρει ένα σημαντικό μέρος των αναβαθμίσεων που θα έχει το φετινό μονοθέσιο. Έτσι η McLaren θα μπορέσει να αξιολογήσει τα μέρη αυτά, να γράψει τα απαιτούμενα χιλιόμετρα με τα ελαστικά της Pirelli αλλά και να κερδίσει μερικές επιπλέον ημέρες δουλειάς στην αεροδυναμική σήραγγα.

Από τους μεγάλους αντιπάλους της βρετανικής ομάδας, η Ferrari ξέρουμε πως θα παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο πριν αρχίσουν οι δοκιμές ενώ ακόμα σιγή ιχθύος τηρούν η πρωταθλήτρια Red Bull Racing και η Mercedes GP.

πηγη: www.msfree.gr

  • 0

th_10987739_10152987632306413_4427051507


#19
αudis3power

αudis3power

    Master Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,294 posts
  • Joined: 04-January 08
  • LocationΆνω Καλαμάκι
Arrivederci Roma

Η «αιώνια πόλη» εγκατέλειψε τις προσπάθειες φιλοξενείας Grand Prix της Formula 1
Posted Image
Στους ρυθμούς του ομότιτλου τραγουδιού κινείται πλέον ο μαγικός κόσμος της Formula 1. Το Grand Prix στους δρόμους της Ρώμης ήταν και θα παραμείνει ένα όνειρο αφού τόσο ο δήμαρχος της ιταλικής πρωτεύουσας, Gianni Alemanno, όσο και ο άνθρωπος που είχε την ιδέα, ο Maurizio Flammini, συνειδητοποίησαν πως οι προσπάθειες τους πέφτουν στο κενό.

Έχοντας αντιμετωπίσει την αρνητική στάση των κατοίκων της αιώνιας πόλης, της Ferrari αλλά και του Bernie Ecclestone που ξεκαθάρισε με γράμμα του πως δεν υπάρχει χώρος για δύο Grand Prix στην Ιταλία, δεν είχαν και πολλά περιθώρια. Έτσι πλέον, θα στρέψουν την προσοχή τους σε άλλους στόχους, όπως για παράδειγμα τη φιλοξενία Ολυμπιακών Αγώνων.

«Διακόπτουμε επισήμως τις προσπάθειες μας για διοργάνωση Grand Prix της Formula 1. Σίγουρα αυτό αποτελεί ένα βήμα προς τα πίσω αφού τόσο καιρό υποστηρίζαμε πως θα πάρουμε τον αγώνα, εφόσον η FIA αποφάσιζε την εναλλαγή του ιταλικού Grand Prix σε Ρώμη και Monza. Ωστόσο, έχουμε ακόμα ζωντανό ένα άλλο όνειρο, αυτό της διοργάνωσης Ολυμπιακών Αγώνων. Θέλουμε να το ξεκαθαρίσουμε τόσο στην Ιταλία όσο και στον υπόλοιπο κόσμο: θέλουμε να διοργανώσουμε Ολυμπιάδα», είπε ο Alemanno στην εφημερίδα La Stampa.



Αυξήθηκε το κοινό της F1 το 2010

Η Formula One Management έδωσε στη δημοσιότητα εντυπωσιακούς αριθμούς
Posted Image
Η πιο συναρπαστική μάχη τίτλου στην ιστορία της Formula 1 δεν άφησε ασυγκίνητο το τηλεοπτικό κοινό. Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Formula One Management (FOM), αυτό αυξήθηκε στα 527 εκατομμύρια μέσα στη σεζόν ενώ καταμετρήθηκαν 16.000 ώρες τηλεοπτικού προϊόντος με αντικείμενο τη Formula 1, σε 187 χώρες!

«Παρότι το 2010 μας προσέφερε σπουδαίες συγκινήσεις, το 2011 αναμένεται ακόμα συναρπαστικότερο καθώς η Formula 1 επιδιώκει να κτίσει πάνω στα θεμέλια που έχουν τοποθετηθεί σε ανερχόμενες αγορές και τους νέους προορισμούς που συναρπάζουν το κοινό ανά τον κόσμο», ανέφερε σχετικά ο Bernie Ecclestone.

Μιλώντας για τηλεοπτική κάλυψη, φέτος θα γίνεται πρώτη φορά αναμετάδοση σε HD αν και αυτό είναι ένα αγαθό που ακόμα δεν θα μπορούμε να απολαύσουμε στην Ελλάδα


Άλλο χρώμα ανά γόμα η Pirelli

Η ιταλική μάρκα θέλει να κάνει πιο ευδιάκριτες τις επιλογές ελαστικών κάθε ομάδας
Posted Image
Η Pirelli σκοπεύει να διευκολύνει το κοινό της Formula 1, προσδίδοντας ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σε κάθε γόμα. Όπως αναφέρουν ιταλικά δημοσιεύματα, θα αλλάζουν τα χρώματα των γραμμάτων στο πλάι του ελαστικού, ώστε να είναι εμφανή τόσο τηλεοπτικά όσο και στις κερκίδες. Η πολύ μαλακή γόμα θα έχει κόκκινα γράμματα, η μαλακή λευκά, η μεσαία μπλε ενώ η σκληρή κίτρινα.

Σε ό,τι αφορά τα ελαστικά για βρόχινες συνθήκες, τα ενδιάμεσα θα έχουν κόκκινα γράμματα ενώ εκείνα για ακραίες καιρικές συνθήκες κίτρινα. Αναφέρεται επίσης πως η παγκόσμια ομοσπονδία σκοπεύει να μοιράζει τα ελαστικά στις ομάδες για τα Grand Prix, σε τυχαία σειρά. Έτσι θα εξασφαλίζει πως καμία ομάδα δεν θα μπορεί να επωφεληθεί.

Ενα ωραιο βιντεακι με τις διαδρομες που καλουνται να διανυσουν οι ομαδες απο gp σε gp. 100% παγκοσμιο το πρωταθλημα.

http://www.youtube.com/watch?v=4d8r3-owL4E
  • 0

th_10987739_10152987632306413_4427051507


#20
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΛΙΩΤΑΣ

ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΛΙΩΤΑΣ

    Member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,490 posts
  • Joined: 27-April 07
Ρε εμάς δεν μας έβαλε ο μαλ...
Θα το ξέχασε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users